Camelia Ene, CEO MOL România: Faţă de 2008, această criză a accelerat tendinţe. Ne-a arătat cât de repede se pot modifica obiceiurile. Am investit sume substanţiale în dezvoltarea reţelei în ultimii ani şi suntem interesaţi să o dezvoltăm în continuare, fructificând oportunităţile de dezvoltare care apar

Autor: Roxana Petrescu 26.09.2020

MOL, grupul petrolier maghiar, crede că în zece ani benzinăria nu va mai fi percepută ca un punct de alimentare cu carburanţi, ci ca un centru de servicii, digitalizarea fiind fenomenul care va schimba întreaga experienţă de consum.

„Impactul imediat al crizei s-a concretizat cu o scădere abruptă a vânzărilor de car­buranţi - de 30-40% în faza ini­ţială a introducerii restricţiilor de circulaţie (martie-aprilie). Ulterior, înc­e­pând din luna mai, vânzările de carburanţi în reţelele grupului MOL din Europa Centrală şi de Est au înregistrat o revenire, pe măsură ce restricţiile au fost ridicate gradual şi am putut relua aprovizionarea în condiţii de siguranţă, în toată reţeaua noastră.“

MOL România a terminat anul trecut cu un business de peste 7 miliarde de lei (1,49 miliarde de euro) şi cu un profit net de 277 de milioane de lei (58 de milioane de lei), ambii indicatori financiari fiind în creştere faţă de 2018.