Dedeman "atacă" Sudul: După Ialomiţa deschide în Călăraşi. Urmează Giurgiu şi Teleorman?

Autor: Bogdan Alecu 27.09.2020

Dedeman, cel mai mare business antreprenorial românesc, cu afaceri de 8,3 mld. lei în 2019, va deschide mâine un nou magazin în Călăraşi, în urma unei investiţii de 12 milioane de euro şi include valoarea de achiziţie a terenului de 4,7 hectare situat pe Strada Bucureşti, a lucrărilor de construcţie, amenajarea magazinului şi a zonei exterioare, utilajele şi echipamentele necesare desfăşurării activităţii, dar şi stocurile de produse pregătite pentru primii clienţi.

Dedeman a deschis 4 noi magazine în acest an, 3 dintre acestea fiind inaugurate în luna septembrie. Expansiunea vine în contextul în care piaţa de bricolaj nu numai că nu a fost afectată de pandemie, ci a cunoscut o accelerare a vânzărilor pe măsură ce oamenii au investit în modernizarea şi renovarea locuinţelor.

Odată cu magazinul din Călăraşi, Dedeman face încă un pas important în procesul de consolidare a prezenţei sale la nivel naţional, bifând un nou judeţ pe harta ţării.

În prezent singurele judeţe neacoperite de Dedeman la nivel naţional sunt Teleorman, Giurgiu şi Covasna.

Suprafaţa construită se întinde pe circa 12.700 mp, iar restul terenului este dedicat spaţiilor verzi, zonei de recepţie a mărfii şi celor 344 de locuri de parcare.

Deschiderea Dedeman Călăraşi are loc la numai 5 zile după deschiderea celui de-al şaptelea magazin din capitală, situat pe Bulevardul Ghencea.

“Suntem cu adevărat recunoscători pentru faptul că într-un an plin de provocări, am izbutit să ne respectăm planul de investiţii şi să inaugurăm 4 magazine. Clienţii noştri merită toate eforturile, mai ales că, odată cu pandemia, apetitul acestora pentru renovări sau mici proiecte de bricolaj a crescut. Momentele delicate pot fi depăşite mai uşor dacă facem lucruri care ne plac, care ne menţin mintea antrenată, ne motivează şi ne dau un scop. Suntem siguri că şi în noul magazin din Călăraşi, clienţii Dedeman vor găsi idei şi soluţii optime pentru toate planurile lor, dar şi pentru noile pasiuni.” - Dragoş Pavăl, Preşedintele companiei Dedeman.

La Dedeman Călăraşi, clienţii pot alege dintre cele peste 45.000 de produse pentru casă şi grădină disponibile şi în celelalte magazine din ţară. Aproximativ 80% dintre acestea provin de la furnizori din România.

Pe lângă produsele de calitate, sfaturile şi consultanţa de specialitate joacă de asemenea un rol esenţial în reuşita oricărui proiect.

Pentru aceasta, cei 150 de angajaţi ai noului magazin au urmat programe de instruire adaptate fiecărui post şi sunt pregătiţi să vină în sprijinul noilor clienţi cu recomandări şi soluţii eficiente pentru planurile lor.