Brandul de biscuiţi ecologici Ecomania din Târgu-Mureş şi-a redus producţia cu 20%, dar nu a oprit în nicio zi fabrica. Ecomania a pornit în 2010, după ce antreprenorul Kolcsar Csaba s-a întors din străinătate şi a pornit un business propriu

Autor: Georgiana Mihalache 23.09.2020

♦ În lunile de stare de urgenţă, producţia din fabrica Ecomania a scăzut cu 20-25%.

Antreprenorul Kolcsar Csaba a dus brandul său de biscuiţi ecologici Ecomania la afaceri de 95.000 de euro (460.000 de lei) în 2019, în uşoară creştere faţă de anul anterior, arată datele publice. Pentru 2020, în contextul crizei sanitare generate de coronavirus, fondatorul companiei vrea să păstreze acelaşi nivel al afacerii. „Ne-am descurcat bine în această perioadă. A fost luna aprilie când n-am avut de lucru aşa mult, dar a fost şi Paştele şi am avut totuşi vânzări. Nu am oprit producţia pentru că produsele au mers bine, apoi în mai, iunie deja a crescut cererea. Am avut cu 20-25% mai puţin decât în anii anteriori la producţie”, a spus pentru ZF Kolcsar Csaba.

El a precizat că în cazul în care nu va mai fi încă o perioadă de oprire a activităţii, aşa cum s-a întâmplat în lunile martie-mai, va putea recupera scăderile de 20-25% de la producţie.