O nouă conducere în fruntea Camerei Auditorilor Financiari din România. Membrii CAFR au făcut schimbări majore în Consiliu: un nou preşedinte, noi membri ai Consiliului, cât şi un auditor statutar al CAFR au fost aleşi prin vot online
Camera Auditorilor Financiari din România a organizat, pe 19 septembrie 2020, o conferinţă pentru alegerea Preşedintelui Consiliului, a membrilor Consiliului şi a auditorului statutar al CAFR, arată un comunicat de presă.
Alegerile s-au desfăşurat pe platforma online EBALLOT pentru a organiza un vot cât mai sigur, confidenţial şi verificabil în contextul epidemic şi legal.
„Conform Listei finale a membrilor Camerei cu drept de vot la Conferinţa CAFR organizată prin vot la distanţă în data de 19 septembrie 2020, publicată pe site-ul www.cafr.ro în data de 19 august 2020, 2531 de membri CAFR şi-au putut exercita votul. În urma rapoartelor generate de platforma de vot, 1114 membri CAFR au votat pe EBallot în ziua conferinţei, în intervalul alocat procesului de vot: 10.30-12.30.
Pe baza voturilor exprimate de auditorii financiari, membri CAFR, dl. ADRIAN POPESCU a fost ales Preşedinte al Camerei Auditorilor Financiari din România, pentru un mandat de 3 ani.
De asemenea, au fost aleşi următorii membri ai Consiliului CAFR:
- Gheorghe Ialomiţianu, Prim vicepreşedinte
- Liliana Feleagă, Vicepreşedinte
- Florentina Şuşnea, Vicepreşedinte
- Ioan Grigoriu, Vicepreşedinte
- Irimie Emil Popa
- Alin Constantin Dumitrescu
- Mihaela Raluca Toma
- Filip Stoica
- Nicolae Covrig
- Gheorghe Rusu
Auditorul statutar al CAFR votat de Conferinţă este firma MOORE AUDIT ONE S.R.L.
Obiectivele noii conduceri au în prim plan dezvoltarea pieţei de audit, consolidarea transparenţei decizionale şi a dialogului cu membrii profesiei, îmbunătăţirea comunicării cu publicul larg în ceea ce priveşte rolul auditorului financiar, cooperarea cu Autoritatea de supraveghere, susţinerea permanentă a activităţii profesionale a membrilor Camerei, îndeplinirea şi creşterea standardelor de performanţă, digitalizarea serviciilor furnizate membrilor, îmbunătăţirea permanentă a actului de pregătire profesională continuă şi a calităţii activităţii de audit financiar, coroborate cu continuarea consolidării relaţiilor cu organismele profesionale interne şi internaţionale.”