O nouă conducere în fruntea Camerei Auditorilor Financiari din România. Membrii CAFR au făcut schimbări majore în Consiliu: un nou preşedinte, noi membri ai Consiliului, cât şi un auditor statutar al CAFR au fost aleşi prin vot online

Autor: Robert Manea 24.09.2020

Camera Auditorilor Financiari din România a organizat, pe 19 septembrie 2020, o conferinţă pentru alegerea Preşedintelui Consiliului, a membrilor Consiliului şi a auditorului statutar al CAFR, arată un comunicat de presă.

Alegerile s-au desfăşurat pe platforma online EBALLOT pentru a organiza un vot cât mai sigur, confidenţial şi verificabil în contextul epidemic şi legal.

„Conform Listei finale a membrilor Camerei cu drept de vot la Conferinţa CAFR organizată prin vot la distanţă în data de 19 septembrie 2020, publicată pe site-ul www.cafr.ro în data de 19 august 2020, 2531 de membri CAFR şi-au putut exercita votul. În urma  rapoartelor generate de platforma de vot, 1114 membri CAFR au votat pe EBallot în ziua conferinţei, în intervalul alocat procesului de vot: 10.30-12.30.

Pe baza voturilor exprimate de auditorii financiari, membri CAFR, dl. ADRIAN POPESCU a fost ales Preşedinte al Camerei Auditorilor Financiari din România, pentru un mandat de 3 ani.

De asemenea, au fost aleşi următorii membri ai Consiliului CAFR:

  1. Gheorghe Ialomiţianu, Prim vicepreşedinte
  2. Liliana Feleagă, Vicepreşedinte
  3. Florentina Şuşnea, Vicepreşedinte
  4. Ioan Grigoriu, Vicepreşedinte
  5. Irimie Emil Popa
  6. Alin Constantin Dumitrescu
  7. Mihaela Raluca Toma
  8. Filip Stoica
  9. Nicolae Covrig
  10. Gheorghe Rusu

 

           Auditorul statutar al CAFR votat de Conferinţă este firma MOORE AUDIT ONE S.R.L.

Obiectivele noii conduceri au în prim plan dezvoltarea pieţei de audit, consolidarea transparenţei decizionale şi a dialogului cu membrii profesiei, îmbunătăţirea comunicării cu publicul larg în ceea ce priveşte rolul auditorului financiar, cooperarea cu Autoritatea de supraveghere, susţinerea permanentă a activităţii profesionale a membrilor Camerei, îndeplinirea şi creşterea standardelor de performanţă, digitalizarea serviciilor furnizate membrilor, îmbunătăţirea permanentă a actului de pregătire profesională continuă şi a calităţii activităţii de audit financiar, coroborate cu continuarea consolidării relaţiilor cu organismele profesionale interne şi internaţionale.”