Retailerul de materiale de construcţii Hornbach pregăteşte extinderea reţelei în Cluj-Napoca şi Constanţa. Săptămâna aceasta, germanii deschid o unitate la Oradea, investiţie de 28,5 mil. euro

Autor: Alina-Elena Vasiliu 28.09.2020

Retailerul german de materiale de construcţii şi produse pentru grădinărit Hornbach vrea să extindă, în perioada următoare, reţeaua de magazine din România cu două unităţi noi, la Cluj-Napoca şi Constanţa.

Recent, Hornbach a investit 28,5 milioane de euro în cel de-al şaptelea magazin al reţelei pe piaţa locală, care se deschide miercuri la Oradea. Odată cu această inaugurare, Hornbach a ajuns la investiţii totale de 175,2 milioane de euro de la intrarea pe piaţa locală, în 2007. În prezent, magazine sub brandul Hornbach există în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti) şi câte unu în Timi­şoara, Sibiu şi Braşov.

„Ne bucurăm că, în ciuda contextului economic generat de criza pandemică, vom putea inaugura cel de-al şaptelea magazin din reţeaua Hornbach în România. Investiţia totală este de 28,5 milioane de euro, sumă ce cuprinde şi stocul iniţial de marfă”, spune Mugurel-Horia Rusu, director general Hornbach România.

Oraşul Oradea a fost ales pentru un nou magazin Hornbach deoarece regiunea din care face parte este una în plină dezvoltare, datorită bunei gestionări a bugetelor locale şi a absorbţiei ridicate de fonduri europene. De asemenea, atât evoluţia pozitivă a oraşului în ultimii ani, cât şi infrastructura şi poziţionarea în apropiere de graniţă au fost aspecte importante luate în calcul.