Start-up-ul Brio a reuşit să strângă peste 280.000 euro înainte de finalizarea campaniei pe SeedBlink.com. Campania continuă până la atingerea sumei de 350.000 sau până la data încheierii pe 14 octombrie

Autor: Ioana Nita 07.10.2020

Start-up-ul local Brio, care a dezvoltat o platformă digitală de evaluare educaţională, a reuşit să strângă peste 280.000 euro de la peste 60 de investitori privaţi prin intermediul platformei de equity crowdfunding SeedBlink.com cu circa o săptămână înainte de terminarea campaniei, depăşindu-şi astfel ţinta iniţială propusă de 270.000 euro.

Campania de strâgere de fonduri continuă până la atingerea sumei maxime propuse de 350.000 euro sau până la data încheierii pe 14 octombrie. Pentru finanţarea cuprinsă între 270.000-350.000 de euro, fondatorii start-up-ului cedează între 9,09% şi 11,48% din capital. Înainte de listarea campaniei pe SeedBlink.com, platforma Brio a fost evaluată la circa 2,7 milioane euro.