Aims România şi Exploratist ţintesc venituri de 200.000 euro din implementarea unei platforme de learning experience

Autor: Ioana Niţă 08.10.2020



Aims România – parte a Aims International, companie de executive search şi consultanţă în HR - şi Exploratist – agenţie de brand şi employee experience – ţintesc venituri de 200.000 euro în primul an de la aducerea pe piaţa locală a platformei SaaS de learning experience Games for Business. Platforma, dezvoltată în Ungaria, este o soluţie versatilă de învăţare digitală gamificată care se adaptează nevoilor din zona de HR, urmărind întregul parcurs al angajatului într-o companie, de la iniţiativele de employer branding, recrutare, onboarding şi learning & development până la programele de wellbeing şi retenţie. Games for Business este o soluţie dedicată companiilor cu cel puţin 150 de angajaţi, indiferent de industrie, iar costurile implementării pornesc de la 5.000 de euro şi pot ajunge până la 50.000 de euro în funcţie de diferiţi factori precum complexitatea implementării, număr de angajaţi, perioada de implementare, ş.a.m.d.

„Platformele de micro-learning iau locul modelului clasic de învăţare, informaţia trebuie să fie accesibila rapid şi într-un mod concentrat şi atractiv şi să încurajeze feedback-ul în timp real. Astfel, transformarea digitală devine o iniţiativă strategică de importanţă majoră, iar soluţiile Games for Business răspund acestei nevoi”, a precizat Mihaela Perianu, managing partner în cadrul Aims România. 

Printre noile servicii pe care Aims România şi Exploratist le dezvoltă cu această platformă de learning experience se numără actualizarea conţinutului informaţional existent în organizaţie într-un format uşor, creativ şi accesibil, managementul conţinutului de învăţare şi al utilizatorilor, planificarea şi gestionarea comunicării interne, activarea şi, nu în ultimul rând, lansarea unor elemente de engagement în cadrul platformei pentru creşterea gradului de adopţie şi folosire a acesteia.

Platforma Games for Business implică activ angajaţii, eficientizează transferul de cunoştinţe, face procesul de învăţare clar şi consistent şi surprinde esenţa informaţiilor pe care le transferă pe o interfaţă digitală prietenoasă, inclusiv pe dispozitivele mobile. Astfel, noile capabilităţi setate în strategia organizaţiei se pot transfera facil şi rapid către un număr mare de angajaţi.

„Noua normalitate definită în acest an cere un nou model de funcţionare a companiilor, iar digitalizarea devine liantul dintre procese, dintre oameni şi procese, dintre oameni şi companie. Pe zona proceselor de HR, se discută foarte mult despre soluţii SaaS pentru susţinerea strategiei de business, dezvoltare de noi capabilităţi şi încurajarea şi măsurarea performanţei angajaţilor”, a menţionat Silviu Andrei Petran, managing partner în cadrul Exploratist.

La nivel internaţional, soluţiile multipremiate Games for Business au generat rezultate excepţionale în companii precum Coca-Cola, Generali, PwC, NN, OTP Bank, KPMG şi Erste Bank.