Carrefour se apropie de 30 de magazine de discount în România după ce a deschis o nouă unitate la Timişoara. Formatul Supeco a fost lansat pe piaţa locală în 2014, însă compania pariază pe o expansiune mai alertă de anul trecut
Grupul francez Carrefour a ajuns pe plan local la un total de 28 de magazine Supeco după ce a deschis o nouă unitate la Timişoara. Din datele ZF, aceasta este cea de-a cincea deschidere din 2020 pe formatul de discount.
Expansiunea vine în contextul în care specialiştii şi managerii estimează că formatul de discount va fi câştigător în următorii cinci ani. Aceste afirmaţii erau valabile şi înainte de pandemie, dar cu atât mai mult acum când consumatorii sunt tot mai atenţi la modul în care îşi cheltuie banii. De altfel, formatul de discount a fost principalul câştigător şi în perioada S1 2018 – S1 2020, reuşind să ia 5% cotă de piaţă de la magazinele concurente şi să ajungă la 20% din comerţul alimentar. CEO-ul Carrefour România declara anterior că acest format de discount va fi un pariu pe viitor în ceea ce priveşte expansiunea gigantului francez pe plan local.
Grupului mai are în România mai multe companii şi formate de magazine, respectiv Carrefour România (administrează hipermarketurile, online-ul şi magazinele de proximitate), Artima (supermarketurile Market) şi Columbus Investment (supermarketurile ce au aparţinut reţelei Billa şi care au fost rebranduite).