Chinezii vând electrocasnice Candy şi Hoover de 55 mil. lei, businessul triplându-se în 5 ani. Pandemia a întrerupt trendul ascendent, dar din iunie vânzările sunt din nou pe plus
♦ „Comercializăm produsele prin toate canalele de vânzare – retail (modern şi tradiţional), online şi distribuţie. Pentru următoarea perioadă avem în vedere extinderea gamei de produse şi branduri.“
Compania Candy Hoover România, controlată de grupul chinez Haier, a obţinut anul trecut afaceri de 55 mil. lei, cu 17% mai mari ca în anul anterior. De altfel, afacerile au crescut constant în România, triplându-se din 2014 până anul trecut.
„Vânzarea de produse din timpul carantinei a înregistrat o scădere semnificativă, magazinele fiind închise. Începând cu luna iunie, vânzările produselor Candy au crescut până la nivelul preconizat la începutul anului (înainte de pandemie). Piaţa de electrocasnice a fost pe plus în ultimele trei luni, Candy Hoover România înregistrând creşteri mai mari decât piaţa în ansamblu, creşterea fiind datorată în special vânzărilor online“, explică Cristina Banică, managing director pentru Candy Hoover România.