Adelina Badea, CEO al Mobexpert: După ieşirea din starea de urgenţă şi după redeschiderea magazinelor fizice, vânzările efectuale în mediul online au crescut cu 42%

Autor: Alexandra Cepăreanu 12.10.2020

Numărul persoanelor care au vizitat magazinul online al retailerului de mobilă Mobexpert, ce operează o reţea de 30 de magazine şi opt fabrici de mobilă cu un total de 2.300 de angajaţi, a crescut cu circa 50% în ultimele luni, faţă de aceeaşi perioadă a anului tre­cut, trend susţinut de con­textul pandemiei şi de măsurile de distanţare so­cială. Însă, consumatorii sunt dispuşi să cheltuie în me­die cu 500-700 de lei mai mult atunci când achiziţionează din showroom, a spus pentru ZF Adelina Badea, noul CEO al Mobexpert.

„Numărul vizitelor din mediul online continuă să crească chiar şi după redeschiderea showroomurilor, doarece mulţi încă preferă să vadă piesele de mobilier înainte să le achiziţioneze. Planurile noastre sunt să îmbunătăţim atât activitatea din magazinele fizice, cât şi activitatea din mediul online“, a spus Adelina Badea. Ea a preluat funcţia de director executiv al Mobexpert în luna martie a acestui an, potrivit informaţiilor publicate pe pagina proprie de LinkedIn.