Adelina Badea, noul CEO Mobexpert: Cumpărătorii sunt dispuşi să plătească cu 500-700 de lei mai mult când vin în showroomuri, dar traficul pe site urcă în continuare

Autor: Alexandra Cepăreanu 12.10.2020

După 11 ani în care a fost manager general în cadrul grupului, Adelina Badea a preluat funcţia de CEO al Mobexpert, în luna martie a acestui an.

Adelina Badea, noul CEO al retailerului de mobilă şi de­co­raţiuni Mobexpert, companie deţinută de antre­pre­no­rul Dan Şucu, cu afaceri de peste 200 mil. euro anul trecut, spu­ne că pe fondul pandemiei de COVID-19 şi în urma in­sta­ură­rii măsurilor de dis­tan­ţare so­cia­lă, traficul pe site-ul com­pa­niei a crescut cu circa 50%, faţă de anul pre­cedent, însă cli­en­­ţii ca­re merg în show­room­uri­le Mob­expert chel­tuie cu 500-700 de lei mai mult.

„Mulţi oameni încă pre­feră să vadă piesele de mo­bilier îna­inte să le achi­zi­ţio­ne­ze. În pe­rioa­da mar­tie - mai, clienţii au chel­tuit cu aproape 12% mai mult, iar după starea de ur­gen­ţă, atât în mediul online cât şi offline, valoarea bonului me­diu pentru piese de mo­bi­lier a crescut cu 20%“, a spus Adelina Badea.

Ea face parte din echipa Mob­expert începând cu anul 2006, când a primit funcţia de director de magazin în cadrul Mobexpert Iaşi. După aproape patru ani, în octombrie 2009, Adelina Badea a devenit manager general al Mob­ex­pert Iaşi, funcţie pe care a ocu­pat-o până în august 2019, când a devenit manager general în cadrul Mobexpert Pipera.

Astfel, manager cu experienţă în cadrul grupului, Adelina Badea a preluat funcţia de CEO al Mobexpert în luna martie a acestui an.