Adelina Badea, noul CEO Mobexpert: Cumpărătorii sunt dispuşi să plătească cu 500-700 de lei mai mult când vin în showroomuri, dar traficul pe site urcă în continuare
După 11 ani în care a fost manager general în cadrul grupului, Adelina Badea a preluat funcţia de CEO al Mobexpert, în luna martie a acestui an.
Adelina Badea, noul CEO al retailerului de mobilă şi decoraţiuni Mobexpert, companie deţinută de antreprenorul Dan Şucu, cu afaceri de peste 200 mil. euro anul trecut, spune că pe fondul pandemiei de COVID-19 şi în urma instaurării măsurilor de distanţare socială, traficul pe site-ul companiei a crescut cu circa 50%, faţă de anul precedent, însă clienţii care merg în showroomurile Mobexpert cheltuie cu 500-700 de lei mai mult.
„Mulţi oameni încă preferă să vadă piesele de mobilier înainte să le achiziţioneze. În perioada martie - mai, clienţii au cheltuit cu aproape 12% mai mult, iar după starea de urgenţă, atât în mediul online cât şi offline, valoarea bonului mediu pentru piese de mobilier a crescut cu 20%“, a spus Adelina Badea.
Ea face parte din echipa Mobexpert începând cu anul 2006, când a primit funcţia de director de magazin în cadrul Mobexpert Iaşi. După aproape patru ani, în octombrie 2009, Adelina Badea a devenit manager general al Mobexpert Iaşi, funcţie pe care a ocupat-o până în august 2019, când a devenit manager general în cadrul Mobexpert Pipera.
Astfel, manager cu experienţă în cadrul grupului, Adelina Badea a preluat funcţia de CEO al Mobexpert în luna martie a acestui an.