Afacerile germanilor de la New Yorker au crescut cu 13,5% în 2019, la peste 345,5 mil. lei. Compania a avut anul trecut un număr mediu de 437 de angajaţi

Autor: Laurentiu Cotu 14.10.2020

Compania NY’ER România, cu sediul în Cluj-Napoca, ad­ministratorul magazinelor locale New Yorker, a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de peste 345,5 mil. lei (aproximativ 73 mil. euro), în creştere cu 13,5% faţă de anul anterior, potrivit calculelor făcute de ZF pe baza datelor de la Minis­te­rul Finanţelor. Compania a realizat anul trecut un profit net de aproximativ 80,7 mil. lei (17 mil. euro), în creştere cu cir­ca 2% faţă de anul prece­dent, conform datelor pu­bli­ce. Com­pania a avut anul trecut un număr mediu de 437 de angajaţi.

După valoarea busines­sului, New Yorker se află prin­tre cei mai mari retaileri de modă din România, ală­turi de Inditex (proprie­tarul Zara), H&M, C&A şi LC Waikiki pe piaţa de haine, iar Deichmann şi CCC pe încălţări, conform Euro­monitor şi ZF. În principal, New Yorker a acoperit cele mai mari oraşe ale ţării, brandul fiind poziţionat pe seg­mentul mediu de preţ. Oraşele mici şi medii sunt opţiunea discounterilor care merg cu preţuri mici să se bată cu bazarurile şi magazinele locale.