Afacerile germanilor de la New Yorker au crescut cu 13,5% în 2019, la peste 345,5 mil. lei. Compania a avut anul trecut un număr mediu de 437 de angajaţi
Compania NY’ER România, cu sediul în Cluj-Napoca, administratorul magazinelor locale New Yorker, a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de peste 345,5 mil. lei (aproximativ 73 mil. euro), în creştere cu 13,5% faţă de anul anterior, potrivit calculelor făcute de ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor. Compania a realizat anul trecut un profit net de aproximativ 80,7 mil. lei (17 mil. euro), în creştere cu circa 2% faţă de anul precedent, conform datelor publice. Compania a avut anul trecut un număr mediu de 437 de angajaţi.
După valoarea businessului, New Yorker se află printre cei mai mari retaileri de modă din România, alături de Inditex (proprietarul Zara), H&M, C&A şi LC Waikiki pe piaţa de haine, iar Deichmann şi CCC pe încălţări, conform Euromonitor şi ZF. În principal, New Yorker a acoperit cele mai mari oraşe ale ţării, brandul fiind poziţionat pe segmentul mediu de preţ. Oraşele mici şi medii sunt opţiunea discounterilor care merg cu preţuri mici să se bată cu bazarurile şi magazinele locale.