PlatformaTazz by eMAG a atras investiţii de peste 25 de mil. de lei în ultimele 6 luni, pentru dezvoltarea echipei, a infrastructurii şi a unor noi aplicaţii

Autor: Roxana Rosu 15.10.2020

Platforma Tazz by eMAG a atras în ultimele şase luni investiţii de peste 25 de milioane de lei, fonduri care vor fi folosite pentru dezvoltarea zonei de tehnologie şi infrastructură, dar şi pentru creşterea echipei şi extinderea parteneriatelor cu restaurante şi retaileri.

Printre proiectele aflate în lucru se numără o nouă aplicaţie pentru clienţi, compania urmând să lanseze o aplicaţie nouă şi pentru curieri, care va permite, între altele, posibilitatea oferirii de bonificaţii. Dezvoltările vor fi realizate de echipa de internă de software developers, care va ajunge la 100 de specialişti în 2021.

 „Ultimele şase luni au fost intense şi ne-am testat capacitatea de adaptare, pentru a ne transforma într-un adevărat marketplace de proximitate”, a spus Alin Şerban, CEO Tazz by eMAG.