UniCredit Bank lansează o nouă versiune de Mobile Banking; numărul de clienţi care folosesc aplicaţia a crescut cu 15% faţă de finele anului trecut

Autor: Roxana Rosu 15.10.2020

UniCredit Bank vine cu o nouă versiune de Mobile Banking. Numărul de clienţi care folosesc aplicaţia, în creştere cu 15% faţă de finele lui 2019

UniCredit Bank a anunţat că lansează o nouă versiune a aplicaţiei Mobile Banking, cu funcţionalităţi suplimentare şi un meniu îmbunătăţit, în condiţiile în care numărul de clienţi care folosesc aplicaţia a crescut cu 15% faţă de finele anului 2019.

Noua aplicaţie poate fi deja instalată / actualizată de către clienţi în magazinele de aplicaţii Google Play şi App Store.

„Transformarea digitală este de mai mulţi ani una dintre direcţiile noastre strategice, iar perioada prin care trecem reprezintă o oportunitate şi o provocare de a ne adapta procesele noii realităţi digitale cu o viteză şi mai mare. Am dezvoltat noua aplicaţie Mobile Banking în primul rând cu acest gând, să avem o platformă tehnologică care să ne permită să dezvoltăm şi mai rapid procese digitale. În plus faţă de evoluţia tehnologică, noul Mobile Banking le oferă clienţilor noştri o experienţă digitală îmbunătăţită şi simplifică interacţiunea cu produsele bancare şi realizarea de operaţiuni de la distanţă“, a declarat Antoaneta Curteanu, vicepreşedinte executiv divizia retail în cadrul UniCredit Bank.

Prin intermediul aplicaţiei, clienţii au acces la informaţii privind conturile, cardurile, creditele şi produsele de economisire pe care le deţin la UniCredit şi pot face operaţiuni mult mai simplu şi rapid (verificări sold, alerte push gratuite, blocări/deblocări instant carduri, modificarea limitelor pentru POS, ATM sau plăţi cu cardul pe internet, rambursări pentru carduri de credit şi credite la UniCredit Bank, schimburi valutare, depozite la termen sau conturi de economii etc.).

În plus, meniul îmbunătăţit permite realizarea de plăţi (transferuri între conturi proprii, alte conturi, sau plăţi de facturi) chiar din ecranul de login, simplificând paşii necesari pentru efectuarea operaţiunilor. Noua aplicaţie include o funcţie îmbunătăţită de categorisire a tranzacţiilor, prin care clienţii se bucură de control sporit asupra finanţelor proprii, având posibilitatea de a-şi planifica, ajusta şi verifica mai uşor bugetul.

Aplicaţiile Online Banking şi Mobile Banking ale UniCredit Bank nu au în prezent costuri de administrare. Roxana Roşu

 

 


 



UniCredit Bank lansează o nouă versiune a aplicaţiei Mobile Banking, cu funcţionalităţi suplimentare şi un meniu îmbunătăţit, în condiţiile în care numărul de clienţi care folosesc aplicaţia a crescut cu 15% faţă de finele anului trecut.

Noua aplicaţie poate fi deja instalată / actualizată de către clienţi în magazinele de aplicaţii Google Play şi App Store.

„Transformarea digitală este de mai mulţi ani una dintre direcţiile noastre strategice, iar perioada prin care trecem reprezintă o oportunitate şi o provocare de a ne adapta procesele noii realităţi digitale cu o viteză şi mai mare. Am dezvoltat noua aplicaţie Mobile Banking în primul rând cu acest gând, să avem o platformă tehnologică care să ne permită să dezvoltăm şi mai rapid procese digitale. În plus faţă de evoluţia tehnologică, noul Mobile Banking le oferă clienţilor noştri o experienţă digitală îmbunătăţită şi simplifică interacţiunea cu produsele bancare şi realizarea de operaţiuni de la distanţă”, a declarat Antoaneta Curteanu, Vicepreşedinte Executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank.