Şase antreprenori din Cluj au lansat ENSO, platformă care îşi propune să conecteze companiile cu furnizorii de servicii, având la bază recenzii şi recomandări

Autor: Roxana Rosu 20.10.2020

Şase antreprenori din Cluj-Napoca au investit 200.000 euro pentru a construi o platformă online care conectează companiile cu furnizorii de servicii şi simplifică stabilirea de parteneriate, având la bază recenzii şi recomandări.

ENSO funcţionează ca un „one-stop-shop” pentru identificarea unor furnizori de servicii validaţi deja de alte companii.

Platforma permite identificarea după criterii multiple a unor furnizori pentru mai mult de 80 de tipuri diferite de servicii de business, de la servicii de marketing, IT&C şi resurse umane, până la servicii de curăţenie şi facility management.

Prin intermediul platformei, furnizorii de servicii de business vor putea să fie vizibili pentru toţi clienţii lor ţinta, reducând cu până la 90% costurile de marketing şi vânzări.

“Ideea platformei a venit ca urmare a unei probleme constatate pe propria piele: identificarea şi selecţia furnizorilor este un proces neplăcut, consumator de timp şi resurse, fără o certitudine că la capătul drumului vei avea un rezultat mulţumitor. Orice profesionist responsabil cu o achiziţie mai importantă ar trebui să aibă la îndemână recenzii credibile ale celor care au achiziţionat produsul/ serviciul anterior sau să ceară proactiv recomandări. ENSO este platforma unde toţi profesioniştii care realizează achiziţii într-o companie, indiferent de rolul lor, pot să se conecteze cu alţi profesionişti de pe poziţii sau din industrii similare, să identifice rapid furnizori validaţi şi să desfăşoare un proces simplu de selecţie”, a explicat Andrei Pantelimon, CEO al ENSO Business Services.