Dana Dima, vicepreşedinte retail şi private banking BCR: Am înregistrat 33.000 de apeluri în primele 2 zile

Autor: Mircea Nica 21.10.2020

BCR a înregistrat circa 33.000 de apeluri de programare pentru a putea intra în sucursalele băncii, în primele două zile de la implementarea programului, a spus Dana Dima, vicepreşedinte retail şi private banking BCR în cadrul unei videoconferinţe.

„Proiectul de programări l-am pornit, în regim pilot, în urmă cu două luni în 12 unităţi BCR din toată ţara. Am primit un feedback pozitiv din partea clienţilor. Acest lucru ne-a încurajat să implementăm de luni, 19 octombrie, în întreaga reţea. Am înregistrat 33.000 de apeluri în primele 2 zile”, a spus Dana Dima.

De asemenea, Marian Ignat, director executiv distribuţie retail în cadrul BCR, susţine că circa 50% din programări au fost făcute de acasă de către clienţi în prima zi, iar ulterior clienţii au făcu programări în proporţie de 70% de acasă, a doua zi.

„În prima zi, 60% din programări s-au făcut de acasă, iar restul în faţa unităţii. Procentul a crescut la 70% a doua zi. Circa 50% din clientii care au sunat nu trebuiau sa vina la unitatea BCR”, a spus Marian Ignat.