Magazinul online Spy Shop: 62% dintre români aleg un sistem integrat de securitate, iar peste 40% dintre ei sunt dispuşi să plătească între 1.000 de lei şi 2.000 de lei

Autor: Alexandra Cepăreanu 22.10.2020

Aproximativ 62% dintre români aleg un sistem integrat de securitate, ce cuprinde atât sistem de supraveghere video, cât şi alarmă antiefracţie, pentru care sunt dispuşi să plătească între 1.000 de lei şi 2.000 de lei, potrivit unui studiu realizat de compania SpyShop din Timişoara, care operează unul dintre cele mai mari magazine online de sisteme de securitate din România spy-shop.ro.

Studiul a fost realizat pe un eşantion de aproximativ 2.449 de persoane, vizitatori ai site-ului spy-shop.ro.

„Acest lucru indică faptul că din ce în ce mai mult se pune preţ pe o casă sigură şi confortabilă. Investind în ambele tipuri de sisteme, oamenii vor să fie siguri că sunt protejaţi cât mai bine în locuinţa lor. Cei mai mulţi dintre aceştia fac această invetiţie atunci când achiziţionează o locuinţă nouă”, se arată în studiul Spy Shop.

Circa 41% dintre românii care au răspuns la chestionar spun că ar investi între 1.000 şi 2.000 de lei pentru sisteme de securitate a locuinţei, în timp ce puţin peste 26% dintre respondenţi au pregătit un buget de peste 2.000 de lei.

De asemenea, aproximativ 64% dintre persoanele care locuiesc la oraş au instalat sau inteţionează să achiziţioneze şi să instaleze un sistem de securitate pentru locuinţă.

„Judeţele care primează în topul comenzilor pentru astfel de echipamente de securitate pentru locuinţe sunt şi cele mai bine cotate din ţară, atât după numărul locuitorilor cât şi după media veniturilor acestora, iar top 5 arată aşa: Bucureşti, Timiş, Cluj, Iaşi, Braşov.”

În prezent, Spy Shop are în portofoliu peste 50.000 de produse de securitate şi supraveghere video de la diferite branduri precum Dahua, DSC, Hikvision, Paradox, Acvil, Nice, Motorline, Slinex. Echipamentele se adresează atât  clienţilor finali cât şi partenerilor B2B, instalatori şi distribuitori.

Compania a încheiat anul 2019 cu afaceri de aproape 30 milioane lei, cu 50% mai mult faţă de anul precedent, potrivit datelor raportate de companie la Ministerul de Finanţe.