Agroland, cel mai extins lanţ local de magazine agricole, intră în producţia de pui şi ouă de consum

Autor: Florentina Niţu 23.10.2020

„Vom ajunge să producem cât mai mult în România şi să importăm cât mai puţin.“

Agroland, cea mai mare reţea de magazine agricole cu capital românesc, deţinută de antreprenorul Horia Cardoş, intră pe piaţa ouălor de consum prin preluarea platformei avicole de la Mihăileşti a companiei Avicola Bucureşti, controlată de SIF IV Muntenia.

Platforma are o suprafaţă de 30 de hectare şi include şase ferme, unde sunt crescute păsări pentru carne, ouă şi reproducere.

„Preluarea platformei avicole Mihăileşti este o mişcare foarte importantă pentru Agroland, pentru că ne oferă posibilitatea de a avea propriile unităţi unde să desfăşurăm procesul de reproducţie pentru puii de o zi. Astfel, vom ajunge să producem cât mai mult în România şi să importăm cât mai puţin, ceea ce ne dorim de mult. (...) În plus, 2020 prilejuieşte şi intrarea noastră pe piaţa ouălor de consum, unde ne dorim să creştem cât mai rapid şi să ajungem în scurt timp printre cei mai importanţi jucători şi pe această nişă“, spune Horia Cardoş, fon­da­tor al Agroland. Re­prezentanţii com­paniei nu au dorit să precizeze valoarea investiţiei.