Chipita România, producătorul croissantelor 7Days şi Chipicao, a trecut pragul de 500 mil. lei cifră de afaceri şi a raportat un profit în creştere cu 9%

Autor: Laurentiu Cotu 27.10.2020

Chipita România, principalul jucător de pe piaţa croissantelor din România, a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de aproximativ 501 milioane de lei (105,7 mil. euro), în creştere cu 10% faţă de anul precedent, conform calculelor făcute de ZF pe baza datelor de la Ministerul de Finanţe. Compania a avut anul trecut un pofit net de peste 49,5 mil. lei (10,5 mil. euro), în creştere cu peste 9% faţă de anul precedent, potrivit datelor publice. În 2019, compania a ajuns la un număr mediu de 966 de angajaţi.

Portofoliul Chipita România inclu­de atât croi­ssante, cât şi alte produse, precum biscuiţi, rondele de pâine prăjită sau coaptă (Bake Rolls şi Pizzeti), dar şi brandul Fineti. Grupul grec Chipita a intrat pe piaţa locală în 1998 şi produce în prezent croissante, miniprăjituri, bake rolls şi creme de cacao cu alune în fabrica din Clinceni, potrivit informaţiilor apărute anterior pe site-ul companiei.