Start-up-ul Postis a redus cu 20% volumul de colete refuzate şi retur pentru clienţii săi în trei ani de la lansare

Autor: Ioana Nita 28.10.2020

Start-up-ul local de tehnologie Postis, care a lansat în urmă cu trei ani o platformă digitală dedicată optimizării livrărilor, a reuşit să reducă în acest timp cu 20% volumul de colete refuzate şi retur pentru clienţii săi. În total, platforma Postis este utilizată acum de peste 100 de clienţi, atât companii mari, cât şi mici, cu prezenţă naţională sau internaţională, din categorii variate precum fashion, farma şi cosmetice, medical, auto, food, logistică, librărie, electro şi IT.

Printre aceştia se numără Ikea, Flanco, Cărtureşti, Elefant, KLG, Schmitz-Cargobull, Intersport, Cora şi Noriel. „Platforma Postis ajută retailerii să ţină costurile sub control, să-şi îmbunătăţească cash-flow-ul şi să-şi eficientizeze şi automatizeze toate procesele de care au nevoie, rapid şi uşor. Mai mult decât atât, au acces la Comunitatea Postis, o comunitate deschisă de clienţi şi parteneri dezvoltată în jurul platformei noastre, în care clienţii învaţă unii de la alţii şi, împreună, dezvoltăm noi funcţionalităţi, care ne permit să creştem continuu performanţa şi calitatea proceselor de supply-chain pentru întreaga industrie”, a spus Mircea Stan, CEO-ul Postis.