Supermarketurile şi hipermarketurile devin colacul de salvare pentru HoReCa, o industrie îngenuncheată de pandemie

Autor: Cristina Roşca 31.10.2020

 Încă din primele luni de pandemie grupul City Grill a lansat produse semipreparate prezente în lanţurile de magazine, primul parteneriat fiind cu Profi ♦ Şi lanţul de restaurante Calif a listat 11 tipuri de bunuri în 90 dintre magazinele Mega Image din Capitală Similar, şi alte afaceri din domeniul HoReCa şi-au listat produsele în reţelele din comerţul modern, cum este cazul cofetăriilor Ana Pan, al cafenelelor Starbucks sau al DropShot Coffee Roasters.

Reţelele de supermarketuri şi hiper­­marketuri devin colacul de salvare al jucătorilor din HoReCa într-o perioadă în care cifrele referitoare la îm­bol­­năvirile de Covid-19 cresc de la o săptămână la alta, iar resta­urantele, ca­fe­nelele şi barurile funcţio­nea­ză con­form unui număr tot mai mare de restricţii.

Astfel, în timp ce localurile nu au voie să primească la interior clienţi, iar vremea devine suficient de rece pentru a alunga de la terase şi ultimii consumatori, operaţiunile de livrare şi parteneriatele cu reţelele de magazine par singurele soluţii pentru supra­vieţuirea acestei industrii estimate la 17 mld. lei anul trecut şi peste 120.000 de salariaţi, potrivit datelor raportate la Registrul Comerţului.