INTERVIU Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco: În industria noastră toată lumea e optimistă. Vacanţe nu se mai fac, iar banii merg către produse pentru casă
♦ Flanco este al doilea cel mai mare retailer de electro-IT din România cu afaceri de 1,2 mld. lei în 2019, plus 13% ♦ În 2020 evoluţia businessului va fi dată de trimestrul patru, de departe cel mai important pentru această industrie datorită sărbătorilor de iarnă şi evenimentului Black Friday ♦ Retailerul are o reţea de aproape 160 de magazine şi vede potenţial de expansiune.
Industria de electro-IT este una dintre cele mai norocoase în contextul pandemiei de Covid-19 în condiţiile în care oamenii petrec mai mult timp la interior, lucrează sau învaţă de acasă, astfel că investesc în bunuri de folosinţă îndelungată, de la televizoare la laptopuri sau frigidere.
„În industria noastră toată lumea e optimistă. Vacanţe nu se mai fac, deci banii merg în altceva. Sunt bani rămaşi şi din fashion, chiar dacă e pe plus online-ul, per total nu cred că e pe plus industria. Astfel, banii merg către casă, ceea ce înseamnă că suntem avantajaţi noi, retailerii de electro-IT, şi cei de mobilă. Poate şi sectorul auto să iasă pe plus, însă noi suntem principalii beneficiari, mai ales că nu mai e sezon de construcţii acum“, spune Dragoş Sîrbu, CEO-ul retailerului de electro-IT Flanco, al doilea cel mai mare jucător din această piaţă.