După Afaceri. Diana Şucu a creat platforma online Select Design pentru a răspunde unei cereri în creştere. „Vânzarea de mobilă, decoraţiuni şi accesorii nu a fost afectată de pandemie“

Autor: Ioana Matei 30.10.2020

„Forma este ghidată de utilitate” reprezintă conceptul pe care se bazează cele trei showroomuri dezvoltate de Diana Şucu pe o suprafaţă care se întinde pe 2.000 de metri pătraţi în zona Băneasa a Capitalei şi care generează vânzări anuale de peste 2 milioane de euro. Conceptul poate descrie însă şi orientarea pe noul model de business al antreprenoarei – platforma online Select Design by Diana Şucu.

„În România sunt multe magazine care promovează gustul italian, francez sau german, promovează produse frumoase, dar nu neapărat şi practice. Noi am preferat să oferim ceva diferit, nu doar să fim un magazin de mobilă”, descrie Diana Şucu poziţionarea pe care şi-a propus-o încă de la deschiderea primului magazin Ethan Allen din Europa Centrală şi de Est,  specializat în mobilier şi amenajări interioare, în anul 2013. Businessul a ajuns în 2019 la vânzări de 2 milioane de euro, iar pentru anul în curs, unul atipic, previziunile antreprenoarei sunt în continuare optimiste.

„Chiar dacă vânzările nu mai merg la fel de bine, suntem optimişti şi credem că până la finalul anului vom recupera perioada în care magazinul nostru a fost închis”, punctează ea. Cum a evoluat însă comportamentul clienţilor în contextul pandemic?

„După cum ştim cu toţii, din fericire, vânzarea de mobilă, decoraţiuni şi accesorii nu a fost afectată de pandemie. Clienţii sunt mult mai interesaţi acum de casa lor, îşi petrec aproape tot timpul acasă, drept pentru care atenţia lor a crescut în ceea ce priveşte detaliile. Cred că şi bugetul pentru casă are un loc privilegiat în această perioadă. Ne bucurăm să descoperim clienţi obsedaţi de calitate, confort şi detalii”, descrie ea comportamentul sesizat recent. 

Citiţi interviul cu Diana Şucu în numărul din această săptămână al revistei Business Magazin