ZF 15 minute cu un antreprenor. Alin Chivu, Cofetăria Casa Victoria: Focusul nostru este clientul final, nu zona corporate, iar în contextul pandemiei a fost un lucru bun
♦ Cofetăria Casa Victoria este un business de familie, o afacere înfiinţată în urmă cu aproape 19 ani, care se află la a doua generaţie de antreprenori ♦ Sub acest brand a fost deschisă o a treia cofetărie în Bucureşti chiar înainte de izbucnirea pandemiei.
Alin Chivu, acţionar al lanţului de cofetării Casa Victoria, spune că principalul focus al businessului pe care îl conduce a fost clientul final şi nu segmentul corporate, ceea ce a ajutat în perioada marcată de pandemie când restricţiile impuse de către autorităţi pentru limitarea răspândirii virusului au avut efecte negative asupra industriei HoReCa şi de evenimente.
„Focusul nostru principal este clientul final, acea persoană care vine în cofetărie şi cumpără pentru acasă. Lucrăm cu diverse restaurante şi facem şi deserturi pentru nunţi sau alte tipuri de evenimente, dar nu acestea sunt focusul principal al businessului nostru. În contextul pandemiei, a fost un lucru bun orientarea noastră pentru că nu ne-a destabilizat foarte mult, faţă de alte cofetării care au resimţit mult mai mult efectele pandemiei odată cu închiderea saloanelor de evenimente. A fost o lovitură grea pentru acele businessuri“, spune Alin Chivu, acţionar Cofetăria Casa Victoria, în cadrul emisiunii ZF 15 minute cu un antreprenor: Cum facem ca economia să funcţioneze în continuare?, un proiect ZF şi First Bank.