Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash&Carry România: „Va fi greu să generezi creştere în perioada următoare, însă noi vom face asta prin servicii. Motoarele vor fi LaDoiPaşi, operaţiunile de livrare şi investiţiile în zona digitală“. Compania a obţinut în 2019 afaceri de 5,8 mld. lei, plus 8%

Autor: Cristina Roşca 02.11.2020

 Grupul german Metro este activ pe segmentul cash&carry, având două categorii principale de clienţi – revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa ♦ Germanii au în România 30 de magazine fizice, dar şi operaţiuni online.

Metro Cash&Carry România va încheia acest an cu o ci­fră de afaceri cu 5-9% mai mare ca în 2019 în po­fida pandemiei de Covid-19 care a afectat pu­ter­nic in­dustria HoReCa de unde pro­vin o parte dintre clienţii grupului german.

Spre deosebire de retaileri, care se adre­sează clientului final, grupul german Metro e activ în comerţul cash&carry (angro), astfel că se adresează companiilor. Germanii au două categorii mari de clienţi – revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa.