Cum a evoluat piaţa beneficiilor extrasalariale în pandemie: Nivelul beneficiilor acordate de companii a rămas constant în servicii, retail, financiar-bancar, real-estate, construcţii şi transport, dar a înregistrat scăderi în HoReCa, turism automotive, industria grea şi cea uşoară

Autor: Ramona Cornea 07.11.2020

„Cred că, motivate de propriile calcule, dar şi de dorinţa de a contribui la relansarea unor sectoare importante pentru economie, companiile vor creşte gradul de acordare pentru beneficiile extrasalariale.“

Nivelul beneficiilor acordate de companii angajaţilor a rămas constant în sectoare de activitate precum servicii, retail, financiar-bancar, real-estate, construcţii şi transport, dar a înregistrat scăderi în HoReCa, turism automotive, industria grea şi cea uşoară, afirmă Elena Pap, director general Up România şi director regional Up Group.

„Datele analizate de Up România pe companiile din portofoliu arată că în unele sectoare de activitate nivelul beneficiilor acordate de companii angajaţilor a rămas constant, iar aici enumerăm sectoarele de servicii, retail, financiar-bancar, real-estate, construcţii, transport. În acelaşi timp, sectoarele cele mai afectate de pandemie au fost HORECA-turism, iar altele, precum automotive, industria grea şi uşoară au înregistrat scăderi de până la 50% în perioada stării de urgenţă.