Moş Crăciun vine prin Zoom. Mallurile fură startul şi încep mai devreme pregătirile de sărbători, pentru a evita aglomeraţia în decembrie. Prima jumătate a anului 2020 a fost cea mai dificilă din istoria de 20 de ani a pieţei locale de retail modern

Autor: Alina-Elena Vasiliu 08.11.2020

Promoţiile, reducerile, voucherele iau anul acesta locul eveni­men­telor pe care proprietarii cen­tre­lor comerciale le organizau în alţi ani cu ocazia sărbătorilor de iarnă, în condiţiile în care este de evitat aglomeraţia, din cauza pandemiei.

Cum decembrie este, în mod tradiţional, o lună care „cântăreşte” mult în veniturile anuale ale retailerilor din malluri, aceştia îşi regân­desc acum strategiile. Majoritatea aleg să „fure” startul şi să înceapă mai devreme campaniile de Crăciun, pentru a evita ca oamenii să se înghesuie în doar câteva săptămâni şi să genereze aglomeraţie.

„Abia aşteptăm Crăciunul şi avem o veste: anul acesta pregătirile încep mai de­vreme în Băneasa Shopping City”, se arată într-o postare de pe pagina de Facebook a mallului din nordul Capitalei.