Moş Crăciun vine prin Zoom. Mallurile fură startul şi încep mai devreme pregătirile de sărbători, pentru a evita aglomeraţia în decembrie. Prima jumătate a anului 2020 a fost cea mai dificilă din istoria de 20 de ani a pieţei locale de retail modern
Promoţiile, reducerile, voucherele iau anul acesta locul evenimentelor pe care proprietarii centrelor comerciale le organizau în alţi ani cu ocazia sărbătorilor de iarnă, în condiţiile în care este de evitat aglomeraţia, din cauza pandemiei.
Cum decembrie este, în mod tradiţional, o lună care „cântăreşte” mult în veniturile anuale ale retailerilor din malluri, aceştia îşi regândesc acum strategiile. Majoritatea aleg să „fure” startul şi să înceapă mai devreme campaniile de Crăciun, pentru a evita ca oamenii să se înghesuie în doar câteva săptămâni şi să genereze aglomeraţie.
„Abia aşteptăm Crăciunul şi avem o veste: anul acesta pregătirile încep mai devreme în Băneasa Shopping City”, se arată într-o postare de pe pagina de Facebook a mallului din nordul Capitalei.