James Simmons, managing director Unilever South Central Europe: Având în vedere creşterea cererii în categoria de alimente, ne extindem capacitatea de producţie şi depozitare pe această categorie

Autor: Cristina Roşca 10.11.2020

 Gigantul anglo-olandez din domeniul bunurilor de larg consum este prezent pe piaţa locală cu operaţiuni de import şi distribuţie pe de-o parte şi cu producţie pe de alta ♦ Grupul are local fabrici în Suceava – unde se realizează îngheţată -, Ploieşti – detergent - şi Bucureşti – alimente ♦ În total, Unilever are în România afaceri de 1,4 mld. lei.

Unilever, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa bunurilor de larg consum, îşi menţine businessul pe un trend ascendent în 2020 în pofida pandemiei care a dat peste cap o lume întreagă. Grupul anglo-olandez a fost însă avantajat de faptul că are în portofoliu atât produse alimentare, cât şi bunuri de îngrijire personală şi a locuinţei care au fost foarte căutate în 2020.

„Anul 2020 e unul cu suişuri şi coborâşuri. Încercăm să răspundem cât mai creativ schimbărilor din stilul de viaţă al cetăţenilor şi noilor comportamente de cumpărare ale acestora. Ne regândim planurile (...)“, spune James Simmons, managing director Unilever South Central Europe.