2Checkout, furnizorul de soluţii de comerţ electronic preluat recent de gigantul american Verifone, angajează 100 de specialişti în centrul de inovare din Bucureşti

Autor: Cristina Bellu 11.11.2020

Furnizorul de soluţii de comerţ electronic 2Checkout, business pornit în România în urmă cu 14 ani şi preluat în septembrie de gigantul american Verifone, unul dintre cei mai mari provideri de soluţii de plata şi ecommerce la nivel global, de la fondul de investiţii american Francisco Partners, vrea să angajeze 100 de specialişti în tehnologie, în cadrul centrului de inovare de la Bucureşti.

„Căutăm specialişti atât pentru poziţii entry-level sau medium-level, cât şi persoane cu abilităţi de management pentru joburi de project manager sau team leader. Momentan, recrutarea pentru toate cele 100 de joburi va fi efectuată online, inclusiv selecţia finală pe bază de interviuri. Ulterior, şi procesul de integrare în echipă va fi realizat tot prin procese exclusiv digitale”, spune Mihaela Alsamadi, manager de recrutare pe Europa Centrală şi de Est.

Compania estimează că în următoarele şase luni centrul din Bucureşti va ajunge la peste 500 de angajaţi, în prezent locurile disponibile vizând în principal specialişti Java, atât în zona de testare, cât şi de dezvoltare, dar şi programatori de aplicaţii mobile pe sistemul de operare Android.

Businessul 2Checkout a fost înfiinţat în 2006 de antreprenorii locali Radu Georgescu şi Cristian Badea şi preluat în 2013 de fondul de investiţii american Francisco Partners. În septembrie 2020, compania a anunţat că a fost cumpărată de Verifone.

„Oportunitatea oferită de Verifone este specială, nu doar prin numărul de joburi puse la dispoziţie, dar mai ales prin varietatea foarte mare a proiectelor şi produselor la care viitorii noştri colegi vor lucra”, subliniază Alsamadi. “Practic, noii membri ai echipei vor avea oportunitatea de a contribui la dezvoltarea unor soluţii de plată ultra-inovatoare şi a unor ecosisteme integrate folosite în toate canalele de vânzare globale, atât online, cât şi offline, multe dintre acestea neexistând momentan în România.”