Lanţul de drogherii dm drogerie markt şi-a majorat businessul cu 5,5% în anul financiar 2020, sărind de 500 de milioane de lei. Compania are o reţea de peste 110 magazine în România
Grupul german dm drogerie markt, activ pe segmentul drogheriilor, şi-a majorat vânzările din România cu 5,5% în anul financiar 2020, încheiat la 30 septembrie. Astfel, businessul obţinut în perioada 1 octombrie 2019 - 30 septembrie 2020 a ajuns la 525 mil. lei.
„Trecem printr-un moment extraordinar de dificil. Pandemia a dus la restricţii asupra vieţii sociale şi la măsuri legislative de urgenţă, toate neprevăzute şi cu impact major“, spune Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.
Ea precizează că pe sectorul de retail se poate observa o schimbare a obiceiurilor de cumpărare prin limitarea timpului petrecut la cumpărături şi reducerea frecvenţei de vizite în magazine. În contextul pandemiei proximitatea şi siguranţa au devenit tot mai importante. Astfel, dm drogerie markt a introdus serviciul de livrare la domiciliu, lucrându-se totodată la pregătirea unui shop online. Produsele dm drogerie markt pot fi comandate prin aplicaţiile Tazz by eMag sau Bringo. „Agilitatea şi flexibilitatea în adaptarea la (...) această situaţie fără precedent au asigurat stabilitatea companiei.“