Lanţul de drogherii dm drogerie markt şi-a majorat businessul cu 5,5% în anul financiar 2020, sărind de 500 de milioane de lei. Compania are o reţea de peste 110 magazine în România

Autor: Cristina Roşca 13.11.2020

Grupul german dm drogerie markt, activ pe segmentul drogheriilor, şi-a ma­jorat vânzările din România cu 5,5% în anul financiar 2020, încheiat la 30 sep­tem­brie. Astfel, businessul obţinut în pe­­rioada 1 octombrie 2019 - 30 septem­brie 2020 a ajuns la 525 mil. lei.

„Trecem printr-un moment ex­tra­or­dinar de dificil. Pandemia a dus la re­stric­ţii asupra vieţii sociale şi la măsuri le­gislative de urgenţă, toate nepre­vă­zute şi cu impact major“, spune Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.

Ea precizează că pe sectorul de re­tail se poate observa o schimbare a obi­­ceiurilor de cumpărare prin limi­ta­rea timpului petrecut la cumpărături şi re­­ducerea frecvenţei de vizite în ma­ga­zine. În contextul pandemiei proxi­mi­ta­tea şi siguranţa au devenit tot mai im­por­­tante. Astfel, dm drogerie markt a in­­trodus serviciul de livrare la do­mi­ciliu, lucrându-se totodată la pre­gă­tirea unui shop online. Produsele dm dro­gerie markt pot fi comandate prin aplicaţiile Tazz by eMag sau Bringo. „Agilitatea şi flexibilitatea în adap­tarea la (...) această situaţie fără pre­ce­dent au asigurat stabilitatea companiei.“