Magazinul online de cosmetice BottegaVerde.ro mizează pe afaceri de peste 2 mil. euro în 2020: Ne aşteptăm ca vânzările din ultimele două luni ale anului să depăşească 35% din total

Autor: Ioana Nita 12.11.2020

Magazinul online BottegaVerde.ro, specializat pe comercializarea locală a brandului italian de cosmetice naturale cu acelaşi nume, ţinteşte pentru anul acesta o cifră de afaceri de peste 2 milioane euro, în creştere cu circa 50% faţă de 2019. O mare parte din venituri vor fi generate în ultimele două luni ale acestui an - noiembrie şi decembrie, care sunt marcate de evenimente de shopping precum Black Friday şi promoţii pentru sărbătorile de iarnă.

„În primele zece luni ale acestui an, Bottega Verde a atins 94% din cifra de afaceri din tot anul 2019. Lunile noiembrie şi decembrie de anul trecut au fost resposabile aproximativ pentru 35% din totalul cifrei de afaceri înregistrate în 2019. Anul acesta ne aşteptăm ca ponderea să crească”, a declarat Alexandru Diaconu, antreprenorul local care a adus oficial în România brandul Bottega Verde în 2015.

Magazinul online a înregistrat o creştere de 38% a vânzărilor în primele zece luni ale acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019, în condiţiile în care românii au cumpărat mai mult online în contextul pandemiei şi au început totodată să se îndrepte către produse cosmetice cu ingrediente naturale. Gama Bottega Verde, brand italian cu o vechime de 48 ani, cuprinde o serie de produse pentru îngrijirea corpului, produse de make-up şi parfumuri.

“Dacă în perioada de lockdown din primăvara acestui an, ritmul de creştere a fost accentuat, în vară am putut observa o scădere a vânzărilor, pe fondul perioadei concediilor. În toamnă însă, vânzările şi-au reluat ritmul din primăvară”, a explicat el.