Cât a vândut eMag de Black Friday: 585,7 mil. lei, +17% şi de 17 ori mai mult ca acum 10 ani, 1,7 mil. de produse comandate, +30%. 70% din comenzi vor fi expediate în primele

Autor: Ştefan Stan 14.11.2020

Black Friday 2020 la eMAG, a depăşit recordurile anterioare, eMag înregistrând, într-o singură zi, 12,4 milioane de vizite, cu 1,6 milioane peste 2019, şi produse comandate în valoare de 585,7 de milioane de lei, cu 17% peste anul trecut. Faţă de prima ediţie de acum 10 ani, valoarea produselor comandate a fost de de 17 mai mare şi de trei ori mai mare faţă de acum cinci ani.

„Este o zi istorică în evoluţia comerţului online. Vineri, la 10 ani de când am lansat Black Friday în România, un număr impresionant de clienţi a adoptat comerţul online ca principal mod de a face cumpărături. Ne aşteptăm ca şi de Crăciun să se menţină acest trend şi oamenii să cumpere cadourile de sărbători tot online”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG.

De Black Friday clienţii au cumpărat, în medie, trei produse, dintre care unul cu o valoare mai mare, iar celelalte din categorii precum fashion, obiecte de decor pentru casă, băuturi sau cadouri de Crăciun.

Emag anunţă că 54,58% dintre comenzi au fost plătite online cu cardul bancar.

În localităţile în care serviciul easybox este disponibil, clienţii au comandat în proporţie de 39% produse cu ridicare din easybox. Comanda ridicată în cel mai scurt timp de la easybox: în doar 7 minute de la încărcare dintr-un easybox din sectorul 4, chiar în ziua de Black Friday, la ora 15:42.  

 

În spatele scenei Black Friday

 

O varietate de opţiuni, produse comandate:

 

Produse speciale vândute:

 

Produsele comandate cel mai rapid la deschiderea ofertei:

 

Cele mai multe comenzi raportate la mia de locuitori au venit din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Constanţa, Sibiu, Timişoara şi Braşov.