Digi raportează peste 500.000 de clienţi noi pe TV şi cablu în perioada iulie-septembrie 2020, după ce a trecut „în acte“ utilizatorii AKTA. Gigantul controlat de Zoltan Teszari din Oradea a raportat pentruT3/2020 venituri totale de 328 milioane de euro, cu un profit de 18 milioane de euro

Autor: Adrian Seceleanu 21.11.2020

Grupul Digi Communications, care domină piaţa de servicii de cablu TV şi net fix din România, şi are operaţiuni şi în Ungaria, Spania şi Italia, a înregistrat în al treilea trimestru din 2020 o adevărată explozie a numărului de clienţi pe segmentele cheie de cablu TV şi net fix, după ce compania a primit acordul Consiliului Concurenţei pentru o achiziţie semnată anul trecut, respectiv cel mai mare operator mic care rămăsese independent pe piaţa de cablu TV - AKTA, împreună cu sateliţi ai săi.

Mai exact, grupul a raportat un număr total de peste 600.000 de abonamente noi, conform rapoartelor financiare.

ZF a estimat la data tranzacţiei că numărul de clienţi (abonamente la net şi TV) câştigat este de 300.000 - 400.000.