Producătorul de cosmetice Techir speră la triplarea vânzărilor. Oana Stan, fondatoarea Techir: Dezinfectantul a susţinut şi brandul în sine, şi activitatea noastră

Autor: Georgiana Mihalache 16.11.2020

♦ Estimările pentru anul 2020 urmăresc o triplare a businessului Techir faţă de 2019, ceea ce înseamnă 2,4 mil. lei afaceri ♦ În plină pandemie, compania a pus pe piaţă un dezinfectant pentru mâini, pentru a răspunde cererii din piaţă.

Brandul Techir, creat de antre­pre­noa­rea Oana Stan în urmă cu şase ani, s-a adaptat schimbărilor din piaţă aduse de pandemia de COVID-19 şi a pro­dus un dezinfectant de mâini pen­tru care a primit avizele autori­tă­ţilor. Produsul a dus la creşterea vânzărilor, exis­tând 30 de companii care folo­sesc dezin­fec­tantul „made in Romania“.

„Am luat avizul, sun­tem pe piaţă cu ga­ma de dez­in­fec­­tanţi. În­ce­pem şi pro­ce­dura de no­­ti­fi­care la INSP să pu­tem intra pe lista de bio­ci­de cu el şi să ră­mâ­nă un pro­dus în porto­fo­liul. Dez­in­fec­tantul a sus­ţinut şi brandul în sine, şi activitatea noas­tră, dar şi cu Techir am con­tinuat. Lu­crăm con­stant cu 30 de clienţi care au înce­put să folosească dezinfectantul Techir, iar aici au intrat şi hoteluri, restaurante, fir­me din servicii, avem şi un distri­buitor de dispensere“, a spus Oana Stan.