Loredana Butnaru, Miele România: Primele zece luni au fost cu mult peste aşteptări, avem o creştere de 41%. Mediul online a jucat un rol extrem de important în această evoluţie

Autor: Cristina Roşca 22.11.2020

♦ Produsele Miele sunt vândute într-un total de peste 70 de puncte de vânzare - showroomuri proprii, magazine exclusive, magazine partenere şi online ♦ Miele are şase showroomuri proprii în Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Oradea şi Iaşi, un al şaptelea urmând a fi deschis până la finalul anului la Bucureşti ♦ Retailerul german de electrocasnice de lux Miele a avut anul trecut afaceri de 48 mil. lei, plus 20%.

„A fost un an al schim­bărilor, pe par­cursul căruia ne-am adaptat la noua normalitate, dar am şi reuşit să ne menţinem trendul de creştere. Mediul online a jucat un rol extrem de important în această evoluţie, chiar şi în condiţiile restrictive impuse de pandemie. Clienţii şi-au dorit mai mult ca niciodată produse care să le ofere siguranţă şi performanţe pe termen lung, de aceea au considerat achiziţia de elec­tro­casnice premium o adevărată inves­tiţie de viitor“, spune Loredana Butnaru, exe­cutivul care conduce operaţiunile locale ale Miele.

Ea adaugă că primele 10 luni au fost cu mult peste aşteptări. Piaţa de electro-IT se dovedeşte a fi nu doar imună la pandemia de COVID-19, ci chiar unul dintre puţinele sectoare economice unde impactul e mai degrabă pozitiv. Mai exact, faptul că oamenii nu au reuşit să mai plece în vacanţe, nu au mai ieşit la fel de des în oraş, i-a determinat să îşi îndrepte cheltuielile către alte tipuri de produse. Totodată, timpul prelungit petrecut în case a făcut ca o bună parte din investiţii să meargă către bunuri precum espressoare de cafea, televizoare sau laptopuri.