Ursus Breweries a investit peste 30 mil. euro în 2020 în creşterea producţiei şi într-o microberărie de bere craft la Cluj-Napoca. „Vom continua să investim în România“. Ursus Breweries, liderul pieţei berii, are 1.500 de angajaţi direcţi, dar şi câteva sute de angajaţi indirecţi

Autor: Florentina Niţu 17.11.2020

 Brandurile Timisoreana, Ciucaş şi Ursus se apropie de o cotă de piaţă de 40%.

Ursus Breweries, lider pe piaţa berii din România, cu afaceri de aproape 2 mld. lei (circa 420 mil. euro) în 2019 şi trei fabrici pe plan local, a investit peste 30 de milioane de euro în acest an în creşterea capacităţii de pro­duc­ţie şi într-un depozit, în pofida contextului actual. Planurile companiei vizează în continuare investiţii în dezvoltarea busi­nessului.

„An de an creştem capacitatea de producţie şi ne dorim ca angajaţii noştri să aibă condiţii de muncă ca în Vestul Europei. Anul acesta am terminat o investiţie într-o linie nouă ce a prevăzut creşterea capacităţii fabricii din Braşov şi am făcut un depozit modern, investiţiile din 2020 fiind de peste 30 de milioane de euro în con­diţiile actuale. Inves­tiţiile noastre anuale sunt ma­jore şi continuăm să investim în România“, a spus într-un interviu acordat ZF Dragoş Cons­tan­tinescu, preşe­din­tele Ursus Breweries.