Ursus Breweries a investit peste 30 mil. euro în 2020 în creşterea producţiei şi într-o microberărie de bere craft la Cluj-Napoca. „Vom continua să investim în România“. Ursus Breweries, liderul pieţei berii, are 1.500 de angajaţi direcţi, dar şi câteva sute de angajaţi indirecţi
♦ Brandurile Timisoreana, Ciucaş şi Ursus se apropie de o cotă de piaţă de 40%.
Ursus Breweries, lider pe piaţa berii din România, cu afaceri de aproape 2 mld. lei (circa 420 mil. euro) în 2019 şi trei fabrici pe plan local, a investit peste 30 de milioane de euro în acest an în creşterea capacităţii de producţie şi într-un depozit, în pofida contextului actual. Planurile companiei vizează în continuare investiţii în dezvoltarea businessului.
„An de an creştem capacitatea de producţie şi ne dorim ca angajaţii noştri să aibă condiţii de muncă ca în Vestul Europei. Anul acesta am terminat o investiţie într-o linie nouă ce a prevăzut creşterea capacităţii fabricii din Braşov şi am făcut un depozit modern, investiţiile din 2020 fiind de peste 30 de milioane de euro în condiţiile actuale. Investiţiile noastre anuale sunt majore şi continuăm să investim în România“, a spus într-un interviu acordat ZF Dragoş Constantinescu, preşedintele Ursus Breweries.