Violeta Roşu, managing partner Blue Point: Pandemia ne-a încetinit planurile de creştere cu care porniserăm la drum. Ar fi de folos o mai mare claritate în momentul în care autorităţile iau decizii

Autor: Alexandra Cepăreanu 19.11.2020

În cadrul companiei lucrează în prezent circa 280 de angajaţi. Compania deţine trei sedii în România - în Bucureşti, Buzău şi Slobozia.

Pandemia de COVID-19 şi măsurile impuse de autorităţi au încetinit planurile de creştere ale companiei Blue Point, furnizor românesc de servicii de call-center, cu afaceri de 2,5 mil. euro la finalul anului trecut şi o echipă de aproximativ 280 de angajaţi.

„La începutul pandemiei, planurile de creştere pe care le aveam în vedere au fost înlocuite cu alte priorităţi specifice noului context de criză. După aproape opt luni de pandemie, putem spune că acest context ne-a încetinit planurile de creştere cu care începusem anul“, a spus pentru ZF Violeta Roşu, managing partner al Blue Point.