Vivre a avut vânzări de peste 10,5 mil.euro de Black Friday în Europa de Est, în creştere cu 35% faţă de campania din 2019. România a generat 55% din vânzări

Autor: Roxana Rosu 19.11.2020

Vivre, retailer online de mobilier şi decoraţiuni prezent în nouă ţări din Europa de Est, a înregistrat la finalul campaniei de Black Friday vânzări de peste 10,5 milioane de euro, în creştere cu 35% faţă de 2019, mai mult de jumătate din sumă fiind generată de comenzile din România.

„În primul eveniment de Black Friday, peste 55% din volumul total de vânzări a fost înregistrat în România. Este o creştere de peste 10% faţă de media generală a cotei de piaţă din România. Apetitul pentru Black Friday pe plan local a fost potenţat de valul de comunicare şi de multitudinea de campanii de reduceri care au avut loc în piaţă”, a declarat Iulian Vergheş, vicepreşedinte Marketing Vivre pentru ZF.

La nivel regional, platforma a vândut aproximativ 300.000 de produse şi urmează să organizeze un Black Friday Extra, începând de joi seara, 19 noiembrie.

”Ne aşteptăm să observăm în acest weekend o creştere semnificativă în Bulgaria şi Ungaria, întrucât în aceste zone abia acum vor avea loc cele mai multe campanii sub umbrela Black Friday. De asemenea, pentru weekendul viitor estimăm o evoluţie şi în celelalte ţări, deoarece pe 27 noiembrie va avea loc evenimentul de Black Friday la nivel european. Până la finalul acestei luni, luând în calcul şi următoarele două weekenduri de vârf în care vom avea campanii speciale de Black Friday, ne aşteptăm să generăm din toate evenimentele de Black Friday un total de vânzări de aproximativ 16 milioane de euro” a mai spu Iulian Vegheş.