Orange Money permite clienţilor înrolarea digitală: „Serviciul este 100% digital, de la înrolarea în aplicaţie până la interacţiunile periodice cu clienţii ori operaţiuni ce includ momentul de închidere a contului”

Autor: Alexandra Cepăreanu 22.11.2020

Orange, liderul pieţei locale de telecom, cu afaceri de 5,8 mld. lei (1,2 mld. euro) în 2019, anunţă digitalizarea serviciului Orange Money – prin care îşi vinde serviciile financiare pe mobil -. Astfel, clienţii Orange se pot înrola în aplicaţie prin deshiderea unui cont online, potrivit unui comunicat de presă transmis de companie.

“Ne-am propus să transformăm Orange Money într-un serviciu 100% digital de la înrolarea în aplicaţie până la interacţiunile periodice cu clienţii ori operaţiuni ce includ momentul de închidere a contului. Obiectivul nostru este de face experienţa de banking cât mai simplă şi uşoară, diferită de cea a serviciilor financiare tradiţionale. De asemenea, în contextul actual, care cere distanţare fizică, a fost important să găsim o alternativă care să nu mai presupună vizitarea unui Orange Shop”, a spus Haris Hanif, CEO Orange Money.

De asemenea, clienţii sunt ghidaţi pe parcursul autentificării, printr-un proces de înregistrare la distanţă, pe smartphone, direct în aplicaţia mobilă. În urma acceptării acordurilor legale, utilizatorii intră într-o conferinţă video cu un agent care va cere prezentarea buletinului, ce va fi scanat virtual, şi realizarea unei fotografii portret (selfie).

Serviciul Orange Money permite gestionarea mai multor tipuri de servicii financiare, precum deschiderea unui cont în RON cu un IBAN personalizat ataşat, transferuri naţionale, printr-un număr de mobil sau IBAN, fără comision, transferuri internaţionale în 16 valute, fără comision, plăţi cu telefonul ori ceasul, plăţi contactless, plăţi facturi la peste 70 de furnizori şi încărcare cartele Orange.