ZF Live. Lucia Costea, cofondatoare şi CEO, Secom: Sperăm ca în următorii trei ani brandul nostru Good Rutine să reprezinte circa 25% din vânzări. Compania Secom a încheiat anul trecut cu afaceri de 25,5 milioane euro, în creştere cu 21% faţă de 2018, iar anul acesta sunt aşteptate afaceri de 30 mil. euro

Autor: Miruna Diaconu 24.11.2020

Lucia Costea, cofondatoare şi CEO Secom, speră ca în următorii trei ani brandul propriu lansat de Secom, Good Rutine, să reprezinte circa 25% din vânzările totale ale companiei. Brandul Good Rutine are în prezent în portofoliu 10 suplimente alimentare destinate zonei de prevenţie în diverse arii terapeutice.

„Sperăm ca Good Rutine să aibă o pondere de 15-25% din vânzările pe care noi ni le propunem în următorii trei ani. Noi am creat acest brand, ne-am ocupat de tot ceea ce înseamnă pozi­ţionarea brandului, am creat reţetele împreună cu producătorul. Supli­mentele alimentare Good Rutine sunt produse în Spania“, spune Lucia Costea în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Cofondatoarea Secom precizează faptul că a ales să pro­ducă supli­men­tele alimen­tare în Spania pen­tru că pune foarte mult accen­tul pe licen­ţierea fabricilor unde se produc noile suplimente, iar stan­dardele euro­pene sunt res­pec­tate în Spania. „A fost o muncă de peste un an şi jumătate cu provocări, iar pentru noi a fost o plăcere să lucrăm la acest proiect, după ce am adus atâtea branduri internaţionale în România, am construit totul de la zero“, adaugă Lucia Costea.