Toată lumea vinde de toate, magazinele virtuale devin mici malluri: Noriel vinde ceaiuri şi dulciuri, pe lângă jucării, cel.ro are scutece şi parfumuri pe platformă, iar Altex are în ofertă apă şi anvelope

Autor: Cristina Roşca 25.11.2020

♦ În online se elimină liniile de demarcaţie între tipurile de comerţ ♦ Astfel, fiecare retailer încearcă să îşi diversifice cât mai mult oferta pentru a face faţă concurenţei tot mai acerbe.

EMAG, cel mai mare retailer online din România, a fost la începuturile sale un magazin virtual de electro-IT, însă între timp a devenit un adevărat mall care are în ofertă - cea proprie şi pe marketplace – de la alimente la mobilă şi de la haine ori parfumuri la televizoare. Compania este primul şi poate cel mai cunoscut exemplu în acest sens, însă în ultimii ani modelul de business a prins şi tot mai mulţi jucători i-au păşit pe urme.

Este interesant de remarcat şi faptul că la început această strategie au urmat-o businessurile mari şi în special cele din electro-IT, pentru ca treptat să se alăture şi cele de dimensiuni mai mici.