Deloitte: Jumătate dintre consumatori consideră că noile experienţe digitale sunt un substitut satisfăcător pentru activităţile pe care le desfăşurau înainte de pandemie şi 6 din 10 spun că vor folosi varianta digitală şi când nu vor mai fi restricţii

Autor: Roxana Rosu 25.11.2020

Opt din zece consumatori (82%) au încercat pentru prima dată cel puţin o activitate digitală în timpul pandemiei, cum ar fi comandarea on-line a produselor alimentare, folosirea unei aplicaţii educaţionale sau dedicate exerciţiilor fizice, şi mai mult de jumătate dintre aceştia (53%) consideră că noile lor experienţe on-line sunt un substitut satisfăcător pentru activităţile pe care le desfăşurau înainte de restricţii, potrivit studiului Deloitte Global Marketing Trends 2021.

Datele evidenţiază importanţa extinderii ecosistemului digital al mărcilor, aproape o treime dintre respondenţi spunând că derularea acestor activităţi într-un mediu digital a fost chiar o alternativă superioară experienţelor în persoană.

Studiul a fost realizat la nivel global pe baza răspunsurilor a peste 2.400 de consumatori din Africa de Sud, China, Emiratele Arabe Unite, Marea Britanie, Mexic, Qatar, Regatul Arabiei Saudite şi Statele Unite.

Contextul actual schimbă rapid comportamentul consumatorilor, 66% afirmând că pandemia i-a făcut să aprecieze mai mult soluţiile tehnologice de calitate. Criza sanitară a contribuit nu numai la trecerea către tehnologiile digitale, ci şi la crearea unui model pentru anii următori, conform rezultatelor studiului, 63% dintre respondenţi declarând că vor continua să folosească mult mai des tehnologiile digitale chiar şi după ce pandemia se va încheia.