Cum se adaptează restaurantele în pandemie: Hard Rock Cafe lansează pachete cu mâncare semipreparată pentru gătit acasă

Autor: Cristina Roşca 26.11.2020

Hard Rock Cafe din Parcul Herăstrău din nordul Capitalei a avut anul trecut afaceri de 21,8 mil lei, plus 8%. După cifra de afaceri, localul este în top zece restaurante din România, alături de Caru’ cu Bere, McDonald’s Dristor sau restaurantul Ikea.

Restaurantul Hard Rock Cafe din Bucureşti a lansat pa­chete cu mâncare semipre­pa­ra­tă pe care clienţii să le gătească acasă. Loca­lul din Parcul Herăs­trău din nordul Capi­talei este primul din toată reţeaua inter­na­ţio­na­lă care face acest pas.

„Vremurile pe care le tra­ver­săm ne pro­voacă să ne rein­ventăm şi să venim cu noi soluţii. De aceea (...) am pre­gă­tit două pachete premium ce conţin toate ingre-dien­tele nece­sare pen­tru (...) ca reţetele să fie duse la bun sfâr­şit, chiar şi de cel mai novice într-ale artei culinare“, a decla­rat Marius Băban, directorul general al Hard Rock Cafe Bucureşti.