GroupM, unul dintre principalii jucători de pe piaţa media, a încheiat primele nouă luni din 2020 cu venituri de 22 milioane dolari din new business şi retenţia clienţilor în România

Autor: Roxana Rosu 26.11.2020

GroupM, unul dintre principalii jucători de pe piaţa locală de media, a încheiat primele nouă luni din 2020 cu venituri de 22 milioane dolari din new business şi retenţia clienţilor, conform raportului realizat de COMvergence, companie independentă care monitorizează evoluţia pieţelor de media la nivel international.

“Ne apropiem de finalul unui an în care astfel de rezultate sunt primite nu doar cu mândrie, dar mai ales cu recunoştintă. Faţă de echipele noastre care şi-au păstrat forţa de muncă şi determinarea, precum şi faţă de toţi partenerii care ne-au acordat încredere.  Ne-am străduit să rămânem consultanţi activi, lucizi şi atenţi la fiecare pas care trebuie făcut. Am sprijinit cu studii necesare în moment, am căutat şi reinventat soluţii, atât pentru retenţie, cât şi pentru new business. Sperăm un 2021 mai blând, dar un lucru e sigur: am trecut unul dintre cele mai grele teste” , spune Marian Petcu, Growth Lead GroupM.

Conform aceluiaşi raport, în prima jumătate a anului curent, GroupM a raportat valori de new business şi retenţie de 3.7 miliarde dolari la nivel global, respectiv 12 milioane dolari în România.

La finele lunii septembrie, grupul de media şi-a consolidat  poziţia de lider pe segmentul de new business, atât pe piaţa locală, cât şi la nivel global, cu performanţe de new business şi retenţie de 4 miliarde dolari.

GroupM gestionează peste 50 miliarde dolari în investiţii anuale de media, prin intermediul agenţiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX şi Xaxis.