Platforma de food delivery foodpanda şi-a extins în acest an operaţiunile în 19 noi oraşe şi vrea să ajungă în 2021 la o reţea de peste 60 de localităţi

Autor: Roxana Rosu 27.11.2020

Platforma de food delivery foodpanda şi-a extins în acest an operaţiunile în 19 noi oraşe, iar până la finalul anului compania are în plan să intre în alte două localităţi, respectiv Tulcea şi Giurgiu, ajungând la o reţea de 38 de oraşe.

Pentru 2021, foodpanda îşi propune să fie prezentă în peste 60 de oraşe din România.

„Ultimele luni au reprezentat pentru noi un catalizator de dezvoltare. Strategia de extindere accelerată pe care am implementat-o, atât din perspectiva noilor oraşe, cât şi a comercianţilor înrolaţi, ne-a permis să susţinem industria locală parteneră, care trece prin momente de dificultate şi să ne asigurăm că ecosistemul poate funcţiona în continuare. De cealaltă parte, de la debutul pandemiei, am observat că utilizatorii noştri sunt mult mai atenţi cu timpul lor, astfel că am văzut o oportunitate foarte mare de a livra mai mult decât mâncare şi am pus bazele unei infrastructuri la nivel naţional care ne permite să facem acest lucru. În continuare, suntem de părere că tendinţa de a comanda online se va menţine şi vedem foarte mult potenţial şi în oraşele mai mici, unde există un apetit foarte mare pentru serviciile noastre. De aceea, ne propunem ca, până la finalul anului 2021, românii din peste 60 de oraşe din ţară să se bucure de experienţa de a comanda prin foodpanda”, a declarat Andreea Petrişor, Managing Director foodpanda România.