Magazinele Brico Dépôt din România au vândut de 82 mil. euro în T3/2020. „Cererea a fost mare în majoritatea categoriilor, în special cele privind aerul liber”

Autor: Alina-Elena Vasiliu 27.11.2020

Grupul Kingfisher, care deţine magazinele de bricolaj Brico Dépôt, a avut vânzări în creştere cu 10,6% like-for-like în România în trimestrul al treilea din 2020, potrivit celui mai recent raport financiar publicat.

„Creşterea de 10,6% reflectă cererea mare de produse din majoritatea categoriilor, în special cele privind aerul liber”, se arată în raport.

Astfel, vânzările au fost de 73 de milioane de lire, adică circa 82 de milioane de euro. Un singur magazin Brico Dépôt a fost închis sub impactul prevederilor legate generate de pandemie, doar în două weekenduri. Toate celelalte magazine au rămas deschise.

„Pe viitor, deşi magazinele fizice reprezintă în continuare un pilon de business semnificativ pentru noi, ne propunem, de asemenea, să accelerăm procesele de digitalizare, venind astfel în întâmpinarea interesului în creştere din partea clienţilor noştri pentru cumpărături online”, spune Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.

La nivel de grup, vânzările Kingfisher în trimestrul al treilea din 2020 au fost de 3,5 miliarde de lire (aproape 4 miliarde de euro), în creştere cu 17,6% faţă de aceeaşi perioadă din 2019.