Producătorul de lactate Artesana din Tecuci anunţă vânzări de 3,7 mil. euro pentru 2020 şi un redesign al etichetelor, pentru o nouă identitate. Produsele Artesana se găsesc în peste 700 de magazine în toată ţara, în majoritatea reţelelor de retail modern, dar şi în reţele locale sau băcănii specializate

Autor: Florentina Niţu 30.11.2020

Artesana, producător de lactate din Tecuci (jud. Galaţi), estimează pentru anul 2020 o cifră de afaceri de 3,7 mi­lioane de euro, în creştere cu 23% faţă de anul pre­cedent, după ce com­­pa­nia Arte­sana Inter­naţio­nal a reînnoit brandul, schimbând eti­chetele produselor, care se găsesc în peste 700 de magazine în toată ţara, în majoritatea reţelelor de retail modern dar şi în reţele locale sau băcănii specializate.

„Pe lângă noua identitate, proiectul vi­zează relansarea şi repoziţionarea com­pa­niei prin cercetări de piaţă, corporate bran­ding, redesignul etiche­telor, precum şi de­finirea unei strategii integrate de trade, de brand şi de produs, pentru urmă­torii ani“, spun reprezentanţii companiei.