Cora: În perioada pandemiei, deşi proximitatea a avut un rol foarte important de jucat, hipermarketul a fost căutat pentru că oferă totul sub acelaşi acoperiş. Compania a avut anul trecut afaceri de 1,7 miliarde de lei, în scădere cu aproape 2% faţă de anul anterior

Autor: Cristina Roşca 30.11.2020

♦ Cora are pe piaţa locală 11 hipermarketuri şi operaţiuni online, fiind cel mai puţin extins retailer autohton.

Oficialii Cora spun despre 2020, un an marcat de pandemia de COVID-19 care şi-a pus amprenta într-un fel sau altul asupra tuturor businessurilor din România şi din lume, că a fost un an complicat, ca pentru toată piaţa, dar cu rezultate stabile. Ei nu oferă cifre.

De altfel, businessul Cora se află de circa şase ani în jurul valorii de 1,7 miliarde de lei, cu variaţii foarte mici de câteva procente.

„Clienţii noştri au apreciat conceptul de hi­per­market şi în perioada pandemiei şi deşi pro­xi­mitatea a avut un rol foarte important de jucat, con­diţiile de siguranţă imediat aplicate, conceptul de „totul sub acelaşi acoperiş“, efortul nostru de a păstra rafturile permanent apro­vizio­nate şi fidelitatea clienţilor noştri ne-au ajutat să depăşim cu bine 2020“, spun oficialii com­paniei.