Black Friday este de domeniul trecutului, în SUA Cyber Monday face istorie: Este cea mai importantă zi dedicată cumpărăturilor online şi va genera vânzări de peste 12 mld. de dolari

Autor: Dorin Oancea 30.11.2020

Cyber ​​Monday este pe cale să aducă un record de vânzări online de până la 12,7 miliarde de dolari, conform ultimelor estimări din industrie, depăşind valoril digitale de Black Friday, relatează Reuters.

Cumpărătorii au beneficiat de două luni de oferte de la comercianţii cu amănuntul care doresc să recupereze vânzările pierdute din cauza închiderii mall-urilor şi magazinelor, în timp ce Amazon.com şi-a împins evenimentul promoţional anual de vară în octombrie, creând un sezon mai lung ca niciodată.

Estimările din Adobe Analytics au arătat că în acest an promoţiile din weekendul de Ziua Recunoştinţei ar putea genera cele mai importante vânzări online din istorie, cu cheltuieli cuprinse între 10,8 şi 12,7 miliarde de dolari.

"Vedem o creştere puternică, pe măsură ce consumatorii continuă să îşi mute cumpărăturile din offline în online în acest an", a spus Taylor Schreiner, directorul Adobe Digital Insights.

„Consolele noi, telefoanele, dispozitivele inteligente şi televizoarele, care sunt achiziţii tradiţionale de Black Friday, împart anul acesta spaţiu în coşul de cumpărături online cu achiziţii neortodoxe de Black Friday, cum ar fi alimente, haine şi alcool, care anterior ar fi fost achiziţionate în magazine.”

Walmart, Target Corp sau Best Buy şi-au mutat promoţiile în online pentru a concura cu Amazon, dublându-şi şi investiţiile în finalizarea comenzilor online.

Evenimentul de cumpărături Black Friday, de la finele săptămânii trecute, care a înregistrat vânzări online record de aproximativ 9 miliarde de dolari, a văzut un număr mai redus de cumpărători în magazine. Consumatorii au căutat oferte pentru cadouri dar şi bunuri de consum, inclusiv cele mai recente console Xbox şi PlayStation, seturi Lego, sau Apple Watches.