ZF IT Generation. Tibi Marian, fondator al Zumeo: Zumeo, un marketplace pentru mesaje video personalizate de la celebrităţi, ţinteşte afaceri de 1,2 mil. euro în 2021

Autor: Adrian Seceleanu 02.12.2020

„Preţurile sunt stabilite de către celebrităţi, ele pot pune orice preţ doresc şi pot să şi-l schimbe oricând doresc. Acestea vor varia în funcţie de disponibilitatea acestora.“

Zumeo, o platformă locală pentru mesaje video personalizate de la celebrităţi, care se lansează oficial astăzi în urma unei investiţii de câteva zeci de mii de euro, estimează că va ajunge în 2021 la afaceri de peste un milion de euro.

„Bugetul alocat proiectului este şi el în două etape. Până în luna martie a anului viitor bugetul este unul destul de limitat, de 30.000 de euro, pe care mi-l asum eu 100% din fonduri proprii. Pentru varianta de software mai dezvoltată pe care vrem să o dezvoltăm în aprilie mai să avem un alt buget, între 100.000 şi 200.000 de euro. (…) În total estimăm în 2021 vânzări de 1,2 milioane de euro dacă platforma va prinde la public aşa cum considerăm noi“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Tibi Marian, fondator, zumeo.

„Zumeo dăruieşte emoţie, este o platformă online unde mai multe celebrităţi din România cu care am colaborat foarte mulţi ani vor fi pe această platformă unde prietenii apropiaţii fanilor acestor vedete vor putea solicita materiale sau nişte servicii personalizate pentru a le dărui. Un apropiat al unui fan al unei celebrităţi poate intra pe platformă să solicite un video personalizat cu acea celebritate, dedicat prietenului său apropiat cu orice ocazie, poate fi zi de naştere sau zi de nume, Crăciunul sau altă ocazie. Noi lansăm acest proiect în două etape. Într-o primă etapă pentru a nu pierde timp şi pentru a prinde şi acest Crăciun pentru a dărui un zumeo va fi o variantă beta, mai simplă, până când reuşim să finalizăm varianta mai complexă din punctul de vedere al dezvoltării software, variantă pentru care doar acum, după vreo 4-5 luni de zile am reuşit să terminăm brieful. O să funcţionăm deocamdată, pentru 6-7 luni, pe o variantă beta, unde utilizatorii pot intra şi vom avea două componente: această componentă de celebrităţi şi, în perioada 15 noiembrie - 25 decembrie a fiecărui an, va exista şi o componentă de Crăciun“, a adăugat Marian.

 

Ce a mai declarat Tibi Marian în cadrul emisiunii:

► Celebrităţile au un termen limită, de maximum 7 zile, de a răspunde.

► Preţurile sunt stabilite de către celebrităţi, ele pot pune orice preţ doresc şi pot să şi-l schimbe oricând doresc. Acestea vor varia în funcţie de disponibilitatea acestora. În raport cu noi va exista un comision, care va fi negociat separat cu fiecare celebritate. Noi ne considerăm un marketplace pentru a accesa acest gen de cadouri, un marketplace al celebrităţilor unde ele singure îşi pun poza, video-ul, preţul, timpul de livrare.

► Suntem destul de restricţionaţi de varianta beta, care nu are încă toate instrumentele pe care ni le dorimm pentru varianta finală, care va fi 100% automatizată şi până la acea variantă oamenii din compania vor munci mult pentru a o livra.

► Modelul de business este în principal acesta de a avea un comision din aceste cadouri, cu o singură excepţie, şi anume acel material video personalizabil cu fotografiile copilului şi ale părinţilor, acela este 100% administrat şi produs de către noi şi de la an la an vrem să-l facem mai complex şi mai spectaculos, cu mai multe variante. Acel produs este singurul care se poate adresa şi companiilor. Deja de anul acesta avem cereri, dar sunt aproximativ 2.000 de cereri, pentru 2.000 de persoane. De anul viitor estimăm să fie 15.000 - 20.000 de asemenea materiale video dedicate copiiilor angajaţilor companiilor.